حقایقی در مورد حادثه 11 سپتامبر

حادثه یازده سبتامبر حادثه ای است که آمریکا توانست با تهمت زدن به کشورهای مسلمان به خصوص خاورمیانه اهداف خود را پیش برده و به نفوذ بیشتر خود در خاورمیانه برسد و جنگ افغانستان و عراق و ... را شکل دهد .من در این نوشته می خواهم ثابت کنم که این حادثه نه تنها کار دولت های مسلمان نبوده بلکه کار خود دولت آمریکا بوده است.  

اولین دلیلی که می خواهم بیاورم این است که اصلا چرا این حادثه در یازدهم سپتامبر اتفاق افتاد؟(چون 11 عدد مقدسی نزد فراماسون ها است)

حادثه 11 سپتامبر یکی از بزرگترین مناسک و عبادت های بزرگان شیطان پرست آمریکا بود.شواهد نشان می دهد که آنها خیلی قبل از وقوع این حادثه حادثه 11 سپتامبر را پیش بینی کرده بودند.

مسلما دلار آمریکا خیلی زودتر از حادثه 11 سبتامبر طراحی و استفاده می شده است.  origami کلمه ای ژاپنی به معنای تاکردن است.حال اگر 20 دلاری امریکا را با این تکنیک تا کنیم می توانیم به وضوح حادثه ی یازده سپتامبر را ببینیم و انفجار دو برج تجارت جهانی را ببینیم.این امر  در دلارهای دیگر آمریکا نیز دیده می شود.

می توانید مراحل سقوط این دو برج را مرحله به مرحله در دلارهای آمریکا ببینیید.

تصویر پایین حتی شمار بیشتری از دلارهای آمریکا را با استفاده از تکنیک origami نشان می دهد.

دلیل بعدی ما در کامپیوتر شما نهفته است.در همه ی نرم افزارهای تایپ متون(wordpad,microsaft word,notepade) همگی فونت wingdings ،وجود دارد.

کد و شماره ی پروازی که در یازده سبتامبر با برج های تجارت جهانی برخورد کرد:

Q33NYبود.کافی است که این متن را در word تایپ کنید.(حروف را به صورت بزرگ بنویسید). و بعد فونت آن را به wingdings تفییر دهید. چه می بینید.

یک هواپیما که به دو برج برخورد بر خورد می کند  و علامت گروه اسکالم بونز که یک گروه مخفی فراماسونری بود که گروه خانوادگی جورج بوش بود.

 

و علامت دوم که علامت ستاره شش پر و اسراییل ،و علامت بسیار پر قدرت و مهم فراماسون ها است.

در عکس هایی که از حادثه یازده سپتامبر گرفته شد می توان تصاویری از صورت شیطان دید که حتی در روزنامه ها نیز پخش شده بود .من در مورد این مطلب تاکید زیادی ندارم و ادعا نمی کنم که این یک مدرک راسخ است اما تصاویرش را برایتان می ذارم تا خودتان تصمیم بگیرید.

 


نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت18:42---21 شهريور 1392
سلام وبت عالی بود از مطالبش خیلی خوشم اومد مفید بود. واقعآ دستت درد نکنه مر30

masuomeh
ساعت17:19---5 شهريور 1392
سلام وبلاگتون قشنگه واجتماعی دارین اینشالا موفق باشین
لینکم کنید تا لینک کنم
ممنونم از تون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 | 22:43 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.